Wpływ wydarzeń makroekonomicznych na rynek akcji.
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, aby zachÄ™cić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usÅ‚ugami. Jakim sposobem siÄ™ jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek na ogół majÄ… charakter informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co znacznie wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać też funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych sytuacjach sÄ… w stanie nam w nastÄ™pstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie najczęściej reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie poprawnie jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć klientom o rzeczowych produktach czy usÅ‚ugach. Oprócz tego reklama może posiadać funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już nieraz siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy choćby w telewizji.
1. Zobacz więcej
2. Zobacz szczegóły
3. Kliknij
4. Sprawdź stronę
Jak interpretować raporty kwartalne spółek?